Primary Navigation

Gode tips til at udvide dit bureau

Der findes et hav af forskellige virksomheder, og alle kan de noget forskelligt. Der er brug for dem alle, for at samfundet kan løbe rundt, med både turisme, spisesteder og tøjbutikker. Virksomhederne har generelt en del tilfælles, og når det gælder om at udvide og nå ud til flere kunder, er det mange af de samme kneb, der gælder på tværs af de forskellige brancher og erhverv. Dog er der nogle principper, der virker bedre nogle steder end andre, og herunder kan du læse mere om, hvad der kan gøres for at udvide dit bureau.

Flyt i større lokaler

Ofte er der meget kundekontakt i et bureau, og derfor er det vigtigt med de fysiske rammer for virksomheden. Ved at have større lokaler, giver det for det første kunden mere plads, men det giver samtidigt mere plads til ansatte og arbejdskraft, og dermed kan du få flere kunder igennem på samme mængde tid, uden at det går ud over kvaliteten.

God markedsføring

For at finde nye kunder skal du selv gøre noget. Du skal markedsføre på en måde, der giver mening til din målgruppe, som kan være meget forskellig, alt efter hvilket bureau du fører. Det kan både være fysisk markedsføring, men det kan lige så godt være markedsføring på sociale medier og blogs.

Mulighed for internationale kunder

I flere bureauer giver det også god mening at give internationale kunder muligheden for at gøre brug af jer – men det kan være meget svært, hvis det eneste sprog ydelserne bliver beskrevet på, er dansk. Langt de fleste mennesker forstår i dag engelsk, så når I skal til at udvide mulighederne for sprog, er det som regel en god ide, at engelsk er det første. Du skal også være sikker på en god og kvalitetsrig oversættelse, og det kan du blive med en professionel dansk engelsk oversætter.



Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.