Primary Navigation

Sådan finder du det perfekte mødelokale til din konference

Hvordan planlægger man en vellykket konference? Dét spørgsmål har du nok stillet dig selv, hvis du inden længe skal afholde en konference. Der er mange ting, der spiller ind, hvis du vil sikre et vellykket event. En af de ting, det er konferencens lokalisation. I denne guide kan du læse nogle af de væsentligste overvejelser, du bør gøre dig for at finde de rette mødefaciliteter til at sætte rammerne om din konference.

Hvilke krav har du til faciliteter?

Der er meget stor forskel på mødelokaler, og hvilke faciliteter der tilbydes. Derfor skal du gøre op med dig selv, hvad du har brug for til din konference. Skal der for eksempel være mulighed for bespisning, en kop kaffe, eller har du planlagt fysiske aktiviteter, som kræver masser af gulvplads? Kommer de deltagende langvejs fra, kan du med fordel vælge et sted med overnatningsmuligheder. For at gøre det mere overskueligt, kan du med fordel lave en liste over dine behov.

Hos Skanderborg Park kan du få et stort udvalg af mødefaciliteter til din konference. Det kan betale sig at bruge tid på at finde det rette mødelokale, da det bringer din konference til et helt nyt niveau.

Hvor mange mennesker deltager?

Inden du for alvor kan igangsætte jagten på et mødelokale, så er du nødt til at få styr på, hvor mange der kommer til konferencen. Antallet af deltagende har nemlig afgørende betydning for, hvor stort et lokale, du har behov for. Det er en god idé at sørge for godt med albuerum mellem de deltagende, således at de ikke føler sig sammenklemt.

Tænk over omgivelserne

Mødefaciliteternes omgivelser har stor indflydelse på stemningen til din konference. Nogle foretrækker lokaler i skønne naturomgivelser, og det er med god grund. Det er nemlig med til at løsne op i stemningen, inspirere de deltagende og ikke mindst sørge for god belysning.



Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *